Kāršu spēles WARRIOR noteikumi

Karuselis ir diezgan nostalģiska, bet joprojām populāra un bieži spēlēta kāršu spēle.

Spēlētāju skaits: Šī ir kāršu spēle diviem, trim vai četriem (2/3/4) spēlētājiem.

Karuselis parasti tiek spēlēts pāros – divi spēlētāji pret diviem otras komandas spēlētājiem. Viena pāra spēlētāji sēž viens otram pretī un novieto izgrieztās kārtis vienā kaudzītē.

Punktu skaits tiek aprēķināts pēc spēles izspēles. Spēle tiek spēlēta, līdz viens no pāriem pirmais iegūst 120 punktus. Ja spēlē divi vai trīs spēlētāji, punktus katram spēlētājam skaita atsevišķi.

Spēlei nepieciešamie rīki. Spēle tiek spēlēta ar standarta 56 kāršu komplektu malka – 52 parastās kārtis un 4 papildu kārtis, no kurām 3 ir džokeri, pazīstami arī kā “džokeri” vai “džokeri”. džokeri – džokers) un 1 “slota”. Džokeri ir sakārtoti pēc to punktu vērtībām, un visaugstāko punktu skaitu iegūst karte ar skaitli 20, bet pārējām ir attiecīgi 15 un 11 punkti.

Piezīme. Ja kāršu komplekts ir mazāks par 56 kārtīm, ir iespējams spēlēt bez džokera. 55 kārtis parasti spēlē bez vērtīgākā džokera – 20 punktu kārts – vai bez slotas. Ja tiek izspēlētas tikai 54 kārtis, gan vērtīgākais džokers, gan slota tiek izmesti, un kāršu spēle tiek spēlēta tikai ar diviem džokeriem – 15 un 11.

Spēles mērķis – Iegūt pēc iespējas vairāk punktu, ko dažkārt sauc par fantas. 56 kāršu kombinācijā ir 30 punkti, un spēle ilgst līdz 120 punktiem. Ja rokās ir 55 kārtis, iegūst 90 punktus, bet, ja rokās ir 54 kārtis, iegūst 60 punktus.

Vērtēšana:

10 punkti tiek piešķirts par lielāko džokeru ar skaitli 20

5 punkti par vidējo džokeru ar numuru 15

3 punkti zemākajam izlēcienam, atzīmēts ar 11

2 punkti tiek piešķirts par bungu desmitnieku, ko sauc par “karuseli”

2 punkti par vīna salikumu

2 punkti piešķir spēlētājam, kuram ir visvairāk vīnu izspēlē

2 punkti tiek piešķirts spēlētājam ar lielāko kāršu skaitu izspēlē (visas kārtis, ieskaitot tās, kas tiek vērtētas atsevišķi)

1 punkts par katru savākto dūzi

Piezīme. Ja diviem spēlētājiem vienā rokā ir vislielākais kāršu vai vīnu skaits, t. i., pāra kāršu vai vīnu skaits, viņi sadala punktus pa 1. Ja trim vai vairākiem spēlētājiem ir vislielākais kāršu vai vīnu skaits un vienāds punktu skaits, nevienam spēlētājam punkti netiek piešķirti.

Satura rādītājs

Spēles progress

Dīleris pēc tam, kad kārtis ir rūpīgi samaisījis, katram spēlētājam iedala 4 kārtis. Pēc tam, kad kārtis ir izdalītas spēlētājiem, uz galda tiek izdalītas vēl 8 kārtis ar augšu uz augšu. Ja galdā ir 55 kārtis, uz galda tiek izdalītas 7 kārtis, ja 54 kārtis, uz galda tiek izdalītas 6 kārtis. Spēli sāk spēlētājs, kas atrodas pa kreisi no dīlera, tātad spēle notiek pulksteņrādītāja virzienā.

Ja spēlētāja rokā ir tāda paša līmeņa karte kā karte uz galda, viņš var to nogriezt, noliekot to uz galda un paņemot to rokā. Izgrieztās kārtis šajā izspēlē tālāk netiek izmantotas, un tās tiek novietotas pāra kopējā kaudzītē vai spēlētāja kaudzītē, ja netiek spēlēti pāri.

Ja uz galda ir divas vai trīs vienādas kārtis, tās visas var tikt atņemtas uzreiz ar vienu un to pašu kārti.

Ja uz galda esošo vairāku kāršu virsmu summa ir vienāda ar jūsu rokās esošo kāršu virsmu summu, arī šīs kārtis var tikt ņemtas. Piemērs: ja uz galda ir trīs kārtis un četras kārtis, bet jūsu rokās ir septiņas kārtis, šīs divas kārtis var paņemt no galda vienā piegājienā; vai arī, ja uz galda ir trīs dūži un jūsu rokās ir trīs kārtis, jūs paņemat visus trīs dūžus kopā ar tām. Uz galda ir vairāk kāršu kombināciju, kas atbilst jūsu rokā esošās kārts acu skaitam (šajā gadījumā – septiņi vai trīs).

Ja vienas vai vairāku uz galda esošo kāršu acu summa plus kāda no rokā esošajām kārtīm ir vienāda ar citas rokā esošās kārts acu summu, mazāko kārti var novietot virs tām uz galda esošajām kārtīm, kas ir vienādas ar rokā esošo acu summu. Tomēr tikai nākamajā gājienā var un vajag ņemt visas šīs kārtis. Piemērs: ja uz galda ir divnieks un trīsnieks, bet rokā ir dūzs (šajā spēlē dūzs tiek uzskatīts par vieninieku) un sešnieks, tad uz galda vienā kaudzītē var novietot trīs kārtis (divnieks, trīsnieks un dūzs) un nākamajā kārtā no galda var paņemt kārti ar sešnieku. Arī otrs spēlētājs var šķērsot šo kaudzīti, ja ir viņa kārta un arī viņam ir sešinieks, vai arī viņš var novietot vēl vienu kārti, lai papildinātu pārējo rokā esošo kāršu summu, un nākamajā kārtā to noņemt.

“Kungi” (vai “galvas”) – kalpotājs (dažkārt saukts arī par “bārmeni”), karaliene (dažkārt saukta arī par “kalponi”) un karalis – no galda tiek šķērsoti tikai pa pāriem, t. i., viens karalis šķērso tikai vienu karali, viena karaliene šķērso tikai vienu karalieni. Izņēmums – ja uz galda ir trīs vienas kārtis. Piemērs : viens valets var šķērsot trīs uz galda esošos valentīšus, viena dāma var šķērsot visas trīs uz galda esošās dāmas, bet viens karalis var šķērsot visus trīs uz galda esošos karaļus.

Kad “slota” tiek uzmesta uz galda, visas atlikušās kārtis tiek “noslaucītas” no galda.

Ja spēlētājs nevar izdarīt nevienu no iepriekš minētajām darbībām, viņam ir jānovieto viena no savām kārtīm uz galda. Pārējie spēlētāji rīkojas tāpat, līdz ir iespēja vēlreiz noņemt karti un iegūt punktus. Kad visi spēlētāji ir izlietojuši visas četras savas rokas kārtis, tas pats dīleris katram spēlētājam iedala vēl četras kārtis, bet vairs neatver uz galda nevienu kārti. Spēle tiek spēlēta, līdz ir izdalītas visas kārtis. Pēdējās atlikušās kārtis uz galda paņem spēlētājs, kurš pēdējais ir kaut ko šķērsojis.

Kā gūt vairāk punktu?

Dāmu kāršu (valetu, dāmu un karaļu) pāru griešana kļūst svarīga, jo, ja spēles laikā spēlētājs ar slotu neizgriež dāmu kārti, vienmēr ir vairāki pāri, un šādu kārti var izmantot, lai “glābtu galu”, t. i., lai mēģinātu izgriezt pēdējo kārti rokā tā, lai tiktu iekļautas arī neizgrieztās kārtis. Tas ir tāpēc, ka par lielāku kāršu skaitu tiek piešķirti papildu punkti.

Ja uz galda nav palikušas nevienas kārtis, vispirms mēģiniet izmest kārtis ar zemāko punktu skaitu vai stratēģiski pārdomājiet, kādas kombinācijas varat izveidot ar esošajām kārtīm.

Dažreiz gadās, ka kombinācijas tiek veidotas ar džokeriem. Piemēram, 11 džokers tiek kombinēts ar dimantu astoņnieku un dūzi, cerot nākamajā kārtā šīs kārtis sagriezt ar 20 džokeru un iegūt daudz punktu. Ja jums ir “slota”, nevilcinieties noslaucīt visu punktu un kāršu kaudzi no galda.

Sekojiet līdzi sava pārinieka darbībām un kārtīm – bieži vien, kopīgi metot labas kārtis pretiniekam, jūs sniedzat savam pāriniekam lielisku iespēju izveidot labas kombinācijas.

Atcerieties, ka vairāk karšu dod jums vairāk punktu, tāpēc centieties savākt pēc iespējas vairāk.

Kas uzvar?

Kad pirmā izspēle ir pabeigta, tiek saskaitīti punkti un sākas otrais spēles raunds. Nākamās spēles kārtis izspēlē zaudējusī komanda vai zaudējušais spēlētājs, ja spēle netiek spēlēta pāros. Kā minēts iepriekš, spēle turpinās, līdz kāds spēlētājs vai spēlētāju pāris ir ieguvis lielāko punktu skaitu un sasniedzis maksimālo robežu – 120, 90 vai 60 punktus. Viņi uzvar spēli.

Mēs esam kazino ekspertu komanda, kas šajā nozarē strādā vairāk nekā 20 gadus. Mūsu mērķis ir nodrošināt jūs ar labākajiem tiešsaistes kazino un sniegt jums noderīgus padomus, kā pareizi spēlēt.